نيك حماتى اثناء الزياره الى خطيبتى فى المنزل

Soru

انا جهزت نفسي عشان اتكلم اقول ايه ؟؟و ماما كانت نامت و فضلت مستنية علي نار .لحد ما الباب خبط ..فتحت و دخل حسام و أعدنا في الصالون ..
وقلت :تتعشى ..
قاللي :شكرا ..
وكان باين متوتر و قلقان في البداية ..و طلبت منه ندخل غرفتي احسن ..عشان ماما ماتصحاش و نتكلم براحتنا و دخلنا و جلسنا عالسرير قدام بعض ..
وقلت: ازيك ..
قال :الحمد للـه ..
قلت :يومين ولا بتسأل ..
حسام :انا اسف غصب عني ..بس عشان تفكري براحتك ..و يا ريت تكوني وصلتي لقرار ..
و كان في حالة يرثى لها.. و كان صعبان علي جدا ..
انا: اكيد وصلت لقرار
حسام: اللي هو ؟؟؟
انا : انا فكرت كتير في اللي انت طلبته ..حاجة مستحيل اعملها بس ….
ونا بشوف في عنيه و مستني كلامي علي نار
أنا: حسام انا مستعدة اعملها معاك انت بس لاني بحبك و مستعدة اديك روحي لو طلبتها
حسام مقدرش يمسك نفسه كان هيتجنن من الفرحة((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) و مسك ايدي و باسها و حضني و باسني في كل وشي ..
و قال بصوت عالي : انا اللي افديكي بروحي و حياتي ..انا بشكرك يا حبيبتي .
انا : هوووووووس انت حتفضحنا
و ضحكنااا وكان اللقاء الاول و احنا بنحضن بعض و نبوس بعض و فقدنا اي شعور بالخجل ..استطيع أن أشرح تلك اللحظات بشرح متواضع انه لقاء جسدي ..عاشقان متعطشين يعزفان سمفونية طويلة يغمرها كل ألوان الحب و العشق و الجنس
ما أجمل هذه اللحظات التي تلتهم شفتينا بعضها بسرعة دون توقف تعزف أنغام الحب والاشتياق، عندما يزيل ذلك الروب الذي يستر جسدي بكل يسر و يعتليني و هو يقبلني و يجتاح جسدي الممدود الذي بدوره مرحبا به لحظات لا يعيشها إلا القليل من البشر..
سكس عواطف . سكس جميلات جديد . نيك طيز بيضاء . بورنو طحن . افلام سكس ناعم . صور نيك بنات جميلات . سكس مصرى شديد
عندما يكون هناك انسجام و تبادل لا إرادي لتحركات جسدينا التي بدأت تتشابك و بدء كسي يفتح و يغلق ابوابه الحصينة لهذا الزب الذي طالما تمناه ..الذي بدوره كان منتصب كالحديد و برأسه الدائري يفتح شفرات كسي و يدخل بسهولة و يسر بسبب مياه شهوتي الكثيفة و يدخل كاملا و أخذ يقوم بعمله بجدارة بامتاع كسي الشبق المتعطش ما اجمله وما الذه ..عندما يغوص في أعماق كسي ما أجمل تلك الأيادي التي تعتصر اثدائي ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))انها فعلا أجمل ألوان المتعة عندما نصل الي قمة النشوة و نقذف في نفس اللحظة و الأجمل أن يتم ذلك داخل كسي .

وبعد ان فرغنا استلقينا و نحن متحاضنين ، وايده بتلمس كل جسمي فضلنا كدة كتير و مش عايزين نسيب بعض ..بعدين..
قالي: انا بحبك ..
وانا قولت: و انا بعشقك ..
و فضلنا نتبادل مشاعر العشق وكلمات الحب الي كنا محرومين منها وكنت بحس بمتعة وسعادة في كل جسمي وكنا عريانين وهو بيبص في جسمي ..
و قال: اخيرا اتتحقق الحلم اللي من سنين وانا باحلم بيه ..قدامي أجمل جسم في الدنيا واجمل ست في العالم انا اسعد إنسان في الدنيا ..
وحضني وأخذت شفتاة تلتهم شفتاي بمنتهى اللذة وبنضرات صامتة عيوننا في عيون بعض لم تفارق بعضها وكأني اقول لهو لقد سلمت لك نفسي واريدك أن تفعل ما تشاء واني احتاج المزيد ولم اشبع ، ثم انتقل الي رقبتي بالقبل والعض حتي وصل الي اثدائي واخد يلمسها ويعتصرها بيدية ويفرك حلماتي ووضع أحدهم في فمه يمتصه ويرضع بفن جميل وبدأت تأوهاتي تخرج لا اراديا مغمضة العينين وعرف بأني في قمة الهيجان وحسيت بزبره بين اردافي وراسه يداعب شفرات كسي وزادت اهاتي وتشنجاتي وبالكاد كنت امسك نفسي لكي لا اقوم وادخل زبره في كسي الذي أصبح غارقا ورفع ارجلي قليلا وادخل زبره في كسي فخرجت مني نهدة بل تنهدات متتالية متناسقة مع دخول وخروج زبره وأخذ يدك كسي بزبره الشديد الانتصاب ويا لحلاوته ولذته وبينما هو ينيك كسي ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))أخذ يعض شفايفي وكنت في قمة الهيجان ولم أستطع تحمل أكثر فخرجت مني صرخة قوية مع تشنجات جسمي وانفجار كسي بماء شهوتي ما جعله يصرخ و يقذف بداخل كسي ونام علي صدري للحضات وأخذ يقبلني ..
ويقول: انا بحبك وبعشقك انا عمري ماذقت الجنس زي كدة ابدا وانا ابتسم وبداخلي اقول وانا كذالك وأخذ يمسح شعري وخدي وهو يقبلني وكان الوقت قد تأخر وكان الوقت قبل الفجر وذهب لكي يغتسل فاعطيته منشفتي واخد يشم رائحتها ويقبلها ودخل واغتسل بهدوء وخرج وقال انه سوف يذهب ..واتفقنا علي لقاء آخر يوم غدا وقبلني بشفتاي وذهب ،

وانا ذهبت اغتسل وعدت الي سريري الذي ناكني حسام فيه قبل قليل وانا في قمة السعادة وعرفت بان حياتي سوف تتغير من هذا اليوم وعرفت بأني متعطشة للجنس بشكل غير عادي وكنت اتمني أن ينيكني دون توقف وانا أتذكر كل ما حصل ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) وأتذكر ذالك الزب الذي لم أرى مثله في حياتي والذي اشبع كسي بشكل لم اعرفه يوما ومنتظرة بشوق ماذا سيحدث يوم غدا والايام القادمة.

لم انم الا بعد طلوع الشمس اخذني النوم نمت مرتاحة البال والبدن و وصحيت بعد نوم طويل لأرى كم الساعة علي تلفوني فوجدت العديد من الرسائل وهي مليئة بالقلوب والورود وكلمات الحب والعشق وآخر رسالة كان ..
يقول: حبيبتي اتمنى تكوني نمتي كويس وأول ما تصحي كلميني ..
احساسي بالفرحة كانت كبيرة جدا وبسرعة اتصلت بية وكان الوقت 6 مساء وإتصلت بية وأول ما رد ..
قال :مساء الورد يا احلي وردة بالدنيا
انا : رديت بتفاؤل مساء الفل حبيبي
حسام : يااااااه احلا كلمة سمعتها وحشتيني يا حياتي انا عندي ليكي مفاجأة حكلمك لما نتقابل ..

واتفقنا نتقابل بعد ساعتين عندي في البيت وبسرعة قمت اتجهزت ونضفت جسمي وكسي وسرحت شعري وعملت ميك اب خفيف ولبست حاجة من الي اشتراها حسام حبيبي اكيد هتعجبه وفضلت مستنية علي نار لاعرف المفاجأة و مشتاقة للي هنعمله الليلة .وماما شافتني باستغراب..
قالت: اية انا مش مصدقة عنيا اية الحلاوة دية ايوة كدة عيشي حياتك و بتدعي لحسام لانه هو اللي قدر يساعدني الحمد للـه بنتي رجعت زي زمان ..
رديت عليها بخجل ..
أنا:ربنا يخليكي يا احلا ام بالدنيا الفضل لربنا وليكي ولحسام .

شوية وحسام وصل وانا دخلت غرفتي وباسمع كلامه مع ماما وهي بتدعيله وبتشكره وهو ..
بيقولها: عيب تقولي كدة دا أقل واجب وبعدين انا جاي اساذنك في حاجة انتي عارفة الدكتور قال لازم تغير جو وتروح مكان هادي انا حضرت كل حاجة وحنروح البحر كام يوم ونرجع انا عاملها مفاجأة لسلمى هيا فين ؟؟
وانا دخلت ..
وقولت :مبقتش مفاجأة انا عرفت ..
وضحكنااا كلنا وأول ما شافني فضل يبص بإعجاب شديد ..
وقال :مين القمر دا.. انا مش مصدق عنيا ..يخرب بيت عدوينك ..ايه الجمال ده ..
انا : بكل خجل كفاية احرجتني ياحسام كنت بتقول اية بجد دي احلي مفاجأة
حسام : مفيش وقت جهزي نفسك حنسافر دلوقتي
انا: خلليها بكرة انا محتاجة وقت اجهز نفسي
حسام: مش محتاجة وقت ولا حاجة انتي جهزي شنطة هدومك دلوقتي وبس والباقي عليا
انا :جهزت كل حاجة وهدومي في العربية وحجزت في فندق

وحضرت هدومي و سلمنا علي ماما بعد ما اقتنعت وطلبت مني اروح واغير جو وطلعنا وركبنا العربية زي ما بنكون عرسان طالعين يقضو شهر عسل و احنا في الطريق ..
حسام: منورة ياعروسة ..
وانا مكسوفة وساكتة ..
هو:بجد انا هتجنن علي جمالك وتسريحة شعرك ..
وكلام غزل و نسمع أغاني ..
انا :بجد يا حبيبي دي احلى مفاجأة انا هطير من الفرحة ..
وزال الخجل مني وفضلنا نغني ونضحك وقضينا احلى وقت لحد ما وصلنا الفندق وكان نص الليل ودخلنا الغرفة وكان فيها سرير واحد وانا دخلت عملت دش وحسام كان لسة برة ولبست قميص احمر شفاف سترتش مبين تفاصيل جسمي قصير فوق الركبة شبه عاري و قبل حسام ما يدخل وتجهزت كأني عروسة في ليلة الدخلة وحطيت احلي بارفان مستنية بلهفة وشوق لعريسي ومتشوقة لما سيفعله بي بعد قليل .حيث اني أعلم بانه خبير بل استاذ في الجنس يتمتع بإسلوب فريد في الإثارة والامتاع وعليه جسم و زب انا بصراحة بعشقهم جداااا .

وانا بعمل آخر لمسات قدام المراية دخل حسام ومقدرش يقاوم المنضر الي قدامه قام حاضني من الخلف وبيبوسني في رقبتي وزبره المنتصب في مؤخرتي وهمس بأذني انا عمري ماشفت جسم بالجمال ده ودخل يعمل دش سريع وطلع عريان وانا كنت مستلقية علي السرير ونط وهجم عليا زي الأسد وفضل يفترسني بوس ومص في كل جسمي وانا متلذذة ونزل يلعق كسي ويمتص افرازات كسي وانا اتأوة بصوت عالي ثم قلبني علي بطني وأخذ يحتضن طيزي ويبوس ويلعق ضهري نزولا الي خصري وطيزي كان يلتهمة بفمه ويعتصره بشغف كبير ونزل إلا اردافي يلعقها حتي قدمي وانا مستسلمة ومستمتعة ثم قلبني علي ضهري وفتح ارجلي وامسك زبره وأخذ يداعب شفرات كسي وكان يعلم بأني في قمة الهيجان ويدي فوق رجله اضغطها بشدة كي يدخله لم اعد قادرة علي مداعباتة لكسي وادخله بهدوء واخرجه وأخذ ينيك كسي بهدوء مستمتعا لقد كان يفهمني ويفعل ما اريد بدون أن اتكلم

واقترب مني ..
يقول: انا بحبك ..
قلت: له بصوت كله محنة ونا بموت فيك ..
زاد من سرعة دخوله وخروجه وانا اتقلب تحته وانتفض ونطلقت صرخة قوية جدا وانفجر كسي بمائه وارتخي جسمي دون حراك وعرف اني قد افرغت شهوتي وما زال زب حسام ينيك كسي وقد زاد قوة وانتفاخ وما زلت متعطشة ومتلذذة وعادت قوتي..فطلبت بكل جرأة منه أن يستلقي علي ظهره ويترك لي المجال كي اشبع كسي واركب علي علي ذلك الزب المنتصب كالفولاذ وادخلته كاملا في كسي وأخذت اصعد وانزل عليه وأنا اشهق بكل مرة وفد رميت كل الحواجز بعيدا لم اعد أبالي إلا بأننا كسي وشهوتي المتفجرة وأخذت أسرع بإدخاله واخراجه في كسي وأخذت افركه واعتصره بكسي وكنت احسه قد وصل الي أعلي بطني والعرق ينصب من كلينا بغزارة .وكان احساس جميلا وقام وقلبني وأصبح من فوقي وما زال زبه داخل كسي وأخذ ينيكني .. فرفعت ارجلي من خلفه ولففتها علي خصره وأخذت ادفعه الي كسي واطلب منه المزيد.. ونزل يقبل شفايفي ويلحس وجهي بطريقة مثيرة واستمر في النيك بقوة لدرجة اني كنت أكاد أن اقذف ولكن كنت امسك نفسي الي أن اوشك علي الانتهاء حتي بدء يقذف في كسي أطلقت العنان لكسي كي ينتفض ويفرغ طاقته للمرة الثانية وإستلقي بجانبي.. وكانت ليلتي الثانية مع حسام أجمل و الذ من الأولى لاني قد تحررت من خجلي .
اب ينيك بنته الحامل . سكس ونيك محجبات . نيك مصرى طحن . عاهرات سكس . نيك مصرى طحن . يعمل لها مساج . تنزيل صور سكس متحركه
ونحن مستلقيين علي الفراش وانا أضع خدي علي صدر حسام واصابع يده تداعب خصلات شعري ويدي تمتد لتداعب صدره المفتو

0
sexta7n 2 hafta 0 Cevaplar 31 görüntüleme 0

Hakkında sexta7n