نيك جنس ناعم مع صديق صديقى ينيك بنت خالتى الجميله

Soru

اعرفكم بنفسي أنا اسمي سلمى أبلغ من العمر 27 عاما ،و لا أقول بأني ملكة جمال و لكن في الحقيقة فأنا جميلة ولي جسم رشيق و جميل و بأهتم بجسمي و بنفسي و رشاقتي.

وعندي اخ اسمة حسام من الأب أصغر مني بسنة ،حسام إنسان من نوع تاني خالص أنا حبيته عشان حاجات كتير هو شاب رومانسي جدا ..حنون و وسيم جدا ..دمة زي العسل و بعشقه من كل قلبي .

ابي تزوج من ثلاث نساء و عنده بنتين و ولد من الزوجة الأولي ..و أنا بس من الزوجة التانية ..و من الزوجة الثالثة عنده ولد إسمه حسام و بنت سمها رنا .

و كل زوجة عايشة لوحدها مع أولادها ..و كانت علاقتنا أنا و أخوتي عادية ..و حسام كان الوحيد اللي كانت بتربطنا ببعض علاقة حميمة..و هو إنسان على خلق و ليه معزة في قلبي كبيرة جدا غير أخواتي الآخرين .

يعمل حسام في شركة كبيرة كمدير مالي وصاحب الشركة مؤتمنه علي كل حاجة و بيثق فيه جدا لأمانتة و خبرته.

توفى والدي و أنا عمري 20 سنة ..و كنت انا وامي عايشين لوحدنا ..و كان أخويا حسام الوحيد اللي كانت زيارة لينا أنا و ماما متواصلة ..و بيسال علينا ..أما إخواتي الآخرين فلا يجمعنا إلا المناسبات .

و كملت تعليمي و عمري 22 سنة و إتجوزت من شاب إسمه أحمد ..و أخويا حسام اتجوز بعدي بعام .. وكنت عايشة أنا و زوجي أحمد حياة كلها حب و سعادة و لكن لم تدم لأكثر من عامين..
طيز ناعم . صور كس وردى . سكس تركى جديد . كس ناعم . سكس جميلات جماعى . افلام نيك حوامل . نيك 2020 . افلام مص بزازصور جميلات سكس
إلي أن أصبت بمرض و فضلت استعمل ادوية لشهور و مفيش فايدة و كل الأطباء قالوا إني لازم أشيل الرحم و كنت أفضل الموت لأني مش عايزة اعيش من غير أولاد ..و أحمد طبعا و إخواتني و أولهم حسام و ماما كانوا واقفين معايا و بيواسوني و بيقنعوني أعمل العملية ..و المهم عملت العملية و دي كانت أول صدمة حطوت نفسيتي وغيرت من حياتي

وب عد مدة ليست بالطويلة أخبرني أحمد زوجي إن اهلة ضاغطين عليه عشان يتجوز تاني ..و فعلا انفصلنا و هو اتجوز و أنا رجعت عند ماما و دي كانت الصدمة التانية الي دمرت الامل المتبقي في حياتي ..فأصبحت حياتي جحيم ((حقوق النشر لهذه القصة محفوظة ـ حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) ..و لم يعد في حياتي سوي الحزن والأسي .

وكانت امي أشد حزننا علىّ .. و صحتها بدأت تسوء يوما بعد يوم ..و كانت تحاول أن تواسيني ..
و كنت أرى في عيني حسام أخي الحزن الشديد علي حالي التعيس ..و لكني كنت اتهرب و اقول لماذا شاءت الأقدار أن ترمي بلاها علينا ..
و مرت الايام و أصبحت انسانة كئيبة منعزلة و لا أستطيع أن انام و لا آكل و سأت حالتي الصحية ..و امي كانت ..
بتقولي :حرام عليكي تعملي في نفسك كدة ..

و كان الصداع بيجيلي كل يوم بس المرة دي كان شديد و ألم في بطني و جسمي كله ..و كنت بأصرخ من الألم و ماما شافتني كدة..
وقالت :لازم اوديكي للدكتور ..
وقولت: اديني مسكن وخلاص .
و ادتني المسكن زي كل مرة ..
و قالت: انا مش هسيبك تموتي قدامي .
و اتصلت بحسام لانه أقرب واحد لينا و هو الوحيد اللي بأسمع كلامه..و فعلا حضر حسام و انا في غرفتي و جلس مع امي و حدثت حسام عن كل شئ و عن حالتي البائسة و لا أعلم ماذا دار بينهما من حديث..

امي جات تطرق باب ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) غرفتي و صحيت ..
و قالتلي :حسام برة عايز يشوفك ..
قلت :قوليله نايمة ..
قالت :عاوز يشوفك ضروري ..
وأصرت تخلليه يدخل و قمت و شفت حسام و رحبت بيه و كانت عيونة كلها استغراب ..
و بيقوللي :ايه اللي انا شيافه ده ؟؟مستحيل دي تبقي اختي سلمى ..حرام عليكي تعملي في نفسك كدة
انا: مافيش حاجة بس تعبانة شوية ..
هو:ماتخابيش عليا انا عارف كل حاجة انتي تعبانة جدا و لازم نروح لدكتور من غير مناقشة
انا: بس….؟؟
حسام :مافيش بس قومي البسي انا مستنيكي برة..

لبست و طلعنا المستشفى و ماكنتش عارفة اشيل نفسي و اتسندت علي حسام و قابلنا دكتور و كشف عليا ..
وقال: انتي صحتك سيئة جدا ..و انتي بقالك اد ايه مبتكليش ومبتناميش ؟؟
رديت: من مدة مش عارفة اكل ولا انام ..
و بيكلم حسام ..
قاله:لازم تنام و تأكل كويس و الا هتصاب بأمراض خطيرة..
وكتبلي دواء ..
و قال :لازم تستخدم الدواء بإنتظام ..و لازم تعرضوها علي الطبيب النفسي في المستشفي ..
و قابلنا الطبيب النفسي و قعدت معاه لوحدي و كلمته عن اللي حصللي و كل حاجة و بعد ما خلصنا .. دخل حسام ..
و قال الدكتور: عندها اكتآب نتيجة صدمة ..بس أنا هكتبلها أدوية ..و الحباية دي تاخدها الليلة أول ما تروح عشان تنام كويس ..

و روحنا البيت و كان الوقت متأخر بالليل و حسام طمأن ماما ..
و قالها: انا مش حسيبها من اليوم ..انا حنام بالصالون و هبقي اطمئن عليها كل شوية ..ادخلي انتي هاتي اي حاجة تاكلها و روحي نامي و أنا هاقعد معاها و هدّيها الدواء..
امي :ربنا يخليك يابني ..انا مش عارفة اشكرك ازاي؟
حسام: ماتقوليش كدة دا واجب ..
و دخلت ماما تنام .. و أنا ممددة و لابسة ((حقوق النشر لهذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) قميص نوم قصير و تيشرت شفاف و متغطية بالملاية عالسرير ..و حسام جالس علي كرسي جنب السرير..
حسام : انتي لازم تخرجي من الحالة دي و تغيري حياتك و ترجعي الودردة الجميلة اللي نعرفها .

المهم خلاني آكل بالعافية واداني الدواء ..
وقاللي :انتي هتنامي دلوقتي و ترتاحي و بعدين نتكلم ..

و إحنا بنتكلم و مش عارفة نمت من غير ما أعرف!!الحباية كان مفعولها سريع و فجأة كأني باحلم مش عارفة خيال و لا حقيقة حسيت كأن حسام حاضني و بيبوسني في خدي و شفايفي و ايده بتمسح في شعري وبعدين. نزل يبوس في كل مكان في جسمي و ايده بتلمس كل جسمي و بيمسك بزازي((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))بكل حنية و كنت حاسة بلذة غير عادية و انتقل يقبلها بشغف و انا مخدرة بمفعول الدواء وبما يحدث بجسمي و كانت ارادافي البيضاء امامه بيتمتع بالنظر إليها و رفع قميص النوم الي صدري و أصبح جسمي امامه شبة عاري و وقف يتأملني و منبهر بهذا الجمال و الكس الجميل و نزل الي أسفل قدمي يقبلها من اصابعها وكل قدمي منتقلا الي ساقي و أردفي ..وانا لا اعلم لماذا لم اعمل اي شيء ظ؟و لم افكر بأن هذا الذي يعبث اقصد يتمتع بجسمي هو اخي ؟؟الي ان وصل إلى كسي الغارق بمائة و كنت احس بانفاسه و هو يشم رائحة شهوتي و أخذ يقبل و يقبل كسي و في تلك الحظات كنت مستمتعة و متلذذة و لم اتذوق مثل تلك الحلاوة في الجنس طوال حياتي ..

وبينما انا انتفض من الهيجان و المتعة و عاجزة عن الحركة و جسمي لا يتحرك كانه مخدر و لكن الاحساس بالمتعة يجري في كل جسمي كانت لذة لا مثيل لها ..و كأني في عالم آخر من الخيال ..ثم أخذ يلعق كسي الذي كان يتدفق منه سيلا من ماء شهوتي بكل شبق و كانه اغمي علي من شدة مايفعله حسام لكسي ..
ولا اتذكر ماذا حدث بعدها حتي اليوم الثاني بعد نوم دام أكثر من15 ساعة من شدة الإرهاق و العطش للنوم صحيت و لم أجد أحدا بجانبي و أخذت اتذكر ما حدث و كنت مثل المجنونة و أخذت اتفقد جسمي و ملابسي وكانت كما هي ..و رأيت كسي غارقا و فراشي كذالك ..
وأخذت أتفقد كسي هل ادخل حسام زبه بداخل كسي ؟؟هل ناك اخته ؟؟ولكن لم أجد أية علامات تدل علي ذالك و لست متأكدة ((حقوق النشر لهذه القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) و كنت مصدومة !!
ما الذي فعله حسام ؟ولماذا ؟ وكيف؟ لم اتوقع منه يوما أن يعمل هذا!!!

و ماذا لو كان مجرد حلم و مجرد تهيو ءات بسب الدواء و تعطشي للجنس و قد اكون ظلمت حسام حتي تعبت من التفكير ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسونجي )) و أخذت انضف و اخفي تلك الأشياء كي لا تراها امي و ذهبت الي الحمام و اغتسلت و قابلت امي ..فسالتني عن حالي ؟
فقلت :الحمد للـه كويسة ..
وسالتها عن حسام ..
فقالت :انه فضل معاكي للصبح و مانمش خالص و راح علي شان عنده شغل و هيرجع بالليل

وسرحت باللي حصل و مش عارفة ماما بتقول ايه ..و رجعت ..
مع ماما بتقول :العشاء جاهز ..
قلتلها:ماليش نفس ..
بعدين دخلت الأوضة و رجعت بتفكيري باللي كان بيعملو معايا و كل حركة عملها و بصراحة انا افكاري اتغيرت و بقيت مستمتعة و نفسي يتكرر و حسيت جسمي كله هايج و كسي نار و مش قادرة اتحكم في اعصابي و بدأت إفرازات كسي تزداد و لما اتذكرت ازاي كان بيلحس في كسي انتفض كسي لا اراديا و نزلت شهوتي من غير حتي ما المس كسي و رحت اغتسلت ..

وشوية و حسام جه و دخل عليا و انا مش عارفة ابص في عنيه ..و بيكلمني ..
قال:ازاي صحتك دلوقتي ؟
انا : الحمد للـه كويسة..
حسام : صحيتي امتي؟؟
انا :من نص ساعة..
حسام :ياه 24 ساعة نوم ..
و بيضحك ..
انا قولت اكيد باين انه بريئ ..قررت اشيل الفكرة من دماغي و أعدنا نتعشى و كان بيوكلني بالعافية و بيديني الدواء و قعدنا نتكلم ..
قال: الحمد للـه انك بخير ..و انا مش هسيبك لوحدك من دلوقتي ..
و فضل يكلمني اني لازم اغير حياتي و أخرج من الحالة دية و اعيش حياتي..
قال:عارفة لو حصل حاجة ليكي انا هموت نفسي ..
و ابتسمت بخجل..
قال: ولازم تخدي الدواء و متقعديش لوحدك و أهم حاجة تسمعي كلامي ..
و ضحكت ..
حسام : ايوة كدة فرفشي ياقمر ..
و سهرنا شوية و مشي بصراحة ماكنتش عاوزاه يمشي ..كنت باحب كل حاجة فيه ..و باحس بالراحة معاه واللي كان مجنني اسلوبه لما يتغزل في جمالي و جسمي و احساسه لما نتكلم و مشاعره كانه عاشق متيم..

وبعد كام يوم حصل موقف كنا بنتمشي و كنا في وسط زحمة و كان في خناقة و الناس مش عارفة تهرب و عشان يحميني قام ساندني علي جدار و حضني و جسمي كان كله في حضنه ..بصراحة كنت حاسة بأمان و راحة ..فضلنا دقيقتين او اكتر و حسيت أن حسام هايج و انا بصراحة كنت هايجة ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) و جسمي بيترعش و كنت في دنيا تانية و حسيت بزوبر حسام بيلامس لكسي كانه عايز يدخل في كسي .. ومغمضة عنيا ..وصحيت على صوت حسام ..
بيقوللي: سلمى مالك ؟اصحي ..
كان فاكرني دايخة من الخناقة و الزحمة و بعد ما مشينا و بقيت لوحدي فضلت افكر في اللي حصل قبل كدة وانا نايمة و موقف اليوم ..
بس الحقيقة اللي حصل اليوم انا كنت صاحية و مستسلمة و مستمتعة ..كل هذه الأحداث حركت حاجات كتيرة جوايا و مش قادرة انساها .

انا فعلا ابتديت احس في تغيير في حياتي بسبب اهتمام حسام ، نفسيتي اتحسنت كتير و اهتمامي بنفسي و شكلي بقى للأفضل ..صدقوني كان بيعاملني بكل حب و حنان و رومانسية كأني عشيقته بالرغم من انه متزوج ..لكن و حسب ما بيكلمني انه غير مرتاح من بداية زواجه وهما في خلاف مستمر..المهم علاقتي بحسام زادت و أصبحت افكر فيه كتير و أفضل مستنية للقائة بشوق .

وفي يوم كنا بنشتري حاجات دخلنا محل حريمي ..
وقاللي :انتي لازم تغيري استايلك
واشترينا حاجات و كان بيختارلي علي زوءه و كانت كلها حاجات حلوة ..
قلتله:بس في حاجات انا ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) مستحيل البسها ..انا كبرت عالحاجات دي .و حلبس لمين ؟؟ما انتا عارف ..
قاللي: حرام عليكي انتي لسة بنوتة انتي عندك احلي جسم شفتو بحياتي ..بس محتاجة تهتمي بنفسك و شكلك شوية و حتشوفي بنفسك ..
وانا كنت محرجة جدا من كلام حسام..

وطلب اجرب الحاجات دي ..و دخلت غرفة تغيير الملابس و جربتهم واحد واحد ..و هو كان بيمدح و يتغزل في كل مرة..
المهم روّحت و فضلت افكر في اللي حصل و كان واحد مع خطبته او حبيبته !!!و حسيت بسعادة جوايا و فكرني بانوثتي وفترة المراهقة..بس كلام حسام مجرد مجاملة عشان يساعدني و لا احساس حقيقي ..و علاقتي و مشاعري تجاة حسام بتزيد يوم بعد..مش عارفة ايه النهاية.

وفي ليلة كنا بنتعشى في مكان رومانسي و الجو هادي جدا ..و بكلم حسام ..
قلتله:اللي بتعمله معايا مش اي حد يعمله انا مش عارفة اشكرك ازاي على اللي بتعمله معايا ..و مش هنسى وقفتك معايا ..و يا رب اقدر ارد لك و لو جزء من جمايلك..انا من غيرك مكنتش عارفة حيحصلي ايه!!!
حسام : ليه تقولي كدة ..دا واجب و بعدين انا سعيد جدا و انا معاكي ..
و هو ماسك بايدي ..
قال:انا عايز اقولك علي حاجة من زمان نفسي اقولها بس خايف تفهميني غلط ..سلمي ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) انا بحبك و بعشقك من زمان بس الحب ده أكبر من حب الأخوة ..انا بصراحة احساسي و مشاعري الحقيقية ناحيتك مختلفة عن اخ واخته و اظن انك عارفة ..بس مش عارف انتي بتبادليني نفس الاحساس و المشاعر ؟؟و بتمني تكوني حبيبتي و معشوقتي .سلمى من زمان وانا بتمناكي و جت الفرصة عشان اصارحك .. انا عمري ماحبيت و عشقت و اتمنيت اي واحدة غيرك..
انا مش مصدقة اللي باسمعه ..فضلت ساكتة مش عارفة ارد بكلمة مذهولة بالجراءة و الشجاعة دي و بافكر في كلامه وهو واصل كلامه ..
هو:صدقيني الفترة اللي قضتها معاكي كانت اسعد ايامي و زادت حبي ليكي و مستعد اخسر الدنيا عشانك بصراحة انا بموت في حبك و متأكد انك بتحبيني ..حرام نتحرم من بعض ..صدقيني اللي بنا هيكون سر ..انا مستعد اعمل اي حاجة عشانك لو عاوزة نسافر اي مكان نكون لوحدنا معنديش مانع.
و بيسألني :ليه ساكتة ؟
انا :بعد صمت طويل ..حسام مش عارفة استوعب كلامك ..انا اختك وانت عارف يعني ايه اختك..انا صحيح بحبك اكتر من نفسي بس عمري مافكرت كدة..
حسام :انا عارف انك اختي و ده غير مقبول في كل الأعراف ..بس غصب عني ..مش بايدي ..دا حب حقيقي.. انا كل يوم بتعزب مش عارف اكلم حد…أنا مش عايز منك غير حاجة واحدة بس ..ارجوكي تفهميني صح و فكري و بعدين كلميني و تعملي حسابك ..انا فكرت كتير و عارف ان في عوائق كتير بس في حلول و ممكن تتناقش .

وقمنا روحنا وانا ولا قولت كلمة و وصلني البيت و كان جو كئيب جدا ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))..
وقال: انا مش حاضغط عليكي ..فكري براحتك و مهما كان ردك انا هافضل سندك و مش حتتغير اي حاجة.

دخلت الغرفة و قفلتوقفلت الباب ..وفضلت افكر لحد الصبح و مش عارفة افرح ..لأنها فرصة كنت بتمناها ..ولا اعمل ايه؟؟ و نمت للعصر ..و صحيت و فضلت بالبيت و مخرجتش خالص ..و حسام مسألش ولا اتصل ..و خايفة لو سأل هقول ايه؟؟ بعد تفكير اتوصلت لحل فكرت في كلام الناس و العادات و التقاليد و الشرع و كمان فكرت ..
مستحيل في حد هيحبني زي حسام و لا عمري عشقت انسان زي حسام و لا حقدر اعيش بسعادة من غير حسام و مش ممكن ازعل الإنسان اللي طول عمره واقف معايا ..و مستعدة اضحي بحياتي عشانه ..و قررت اني ادي حسام كل الي هو عاوزه ..و اعيش عشان الإنسان ده ..و مش أرفض لهة اي طلب ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))و الصراحة انا فعلا بحبه و باحب كل حاجة فيه ..و كنت باتمنى ان ده يحصل ..وفي حاجات بيتميز فيها حسام كثيرة ..الشئ الاهم المميز في حسام شئ لا يملكة اي راجل في العالم ،نعم هو الوحيد الذي اجد فيه الحب و الإنسانية و الحنان، اعتقد أن التفسير الكامل هو و الأمان .
سكس مصرى نار . سكس زنوج ساخن , كس شفاف . صور جميلات سكس . سكس طحن . افلام الساخنه . رقص محارم
وعند ملامستي له و هنا يبدو الانسجام الروحي و الجسدي هذه هي المتعة الحقيقية التي تمنع الكثيرين خرافات المجتمع اللي عايشها و اكتشاف بحر جمالها و لذتها و منذ أدركت ذلك ..بدأت أستغل هذه الفرصة و اعيش جماله

0
sexta7n 2 hafta 0 Cevaplar 34 görüntüleme 0

Hakkında sexta7n