سكس مصرى جديد اون لاين اجدد افلام بورنو محارم

Soru

ومشينا وهي كل شويه تشكرني وانا ابصلها واسكت وصلتها لحد العماره وطلعنا وقفنا قدام الأسانسير لحد ما نزل ركبنا دوست علي 5 و 10 وانا بدوس ايدي خبطت بالغلط في صدرها وشها احمر و انا مش عارف اقول ايه اسف مقصدتش <br>
هي : مردتش وصلت الدور عندنا خرجت وقفلت الباب وهي كملت بيه فتحت بابا الشقه ودخلت الدنيا ضلمه الكل نايم دخلت اوضتي طلعت الموبيل 50 رساله علي الواتس و الموبايل كان صامت رسايل من اصحابي و أمي و مرات خالي (أمينه ده اسم مرات خالي عشان بعد كده هكتب اسامي يبقا كده كل اللي في القصه جارتنا ندي و مرات خالي أمينة وبقيت الابطال هقول علي

رقص سكس متناكه . سكس مشاهير . سكس عالمى 2020

اساميهم لما يجي وقتهم) الرسايل كتير انت فين، مين دي يا محمد و وش مكشر وغضبان وبقيت الرسايل عصبيه والكلام ده، سبت الموبيل و ولعت سجاره وكل تفكيري في ندي و جمالها و افتكرت خبطت ايدي في صدرها و وشها اللي احمر و قطع تفكيري صوت رساله علي الواتس
أمينه: انت مش بترد ليه
انا: معلش لسه داخل البيت والموبيل صامت فا مشوفتش الرسايل
أمينه: مين اللي كانت معاك ودخلت العماره دي وليه دخلت معاك العماره اكيد معاك دلوقتي بتخوني يا محمد
انا: ما تهدي شويه وايه بخونك دي هو احنا متجوزين
امينه: اكتر احنا بقينا بنكمل بعض وانا مبقتش بقدر ابعد عنك؟
انا: وبعدين دي الساكنه اللي في 10
أمينه: احيه وهما طلع عندهم بنت، انا كنت فاكره الراجل ومراته بس لا وكمان اابنت حلوه ومخدتش في ايدك وقت و روحت تجيب معاها حاجتها كمان
انا: انتي كنتي واقفه معانا ولا ايه
أمينه:لا شوفتك من البلكونه، انا عايزك دلوقتي حالا يا اما انا اللي هطلعلك
انا: مش هينفع الوقت اتأخر وعايز انام تعبان و لو حد صحي هتبقا مشكله( انا بتحجج اصراحه محدش اصلا في البيت حس بوجودي )
أمينه: انزلي يا محمد احسلك
وبعد الحاح وذن نزلت خبطت فتحت الباب وشدتني من ايدي علي الصاله
أمينه: ايه بقا انا مش ماليه عينك يعني ولا ايه
انا: انتي اتجننتي البنت كان محتاجه حاجات و الوقت متأخر وعم احمد بتاع الكشك هو اللي عرض اني اروح معاها فيها ايه يعني
أمينه:طب ما كان ممكن تعترض لو مش علي هواك مكنتش روحت
انا: ايوا انتي عايزه ايه دلوقتي
أمينه: عيزاك ليا لوحدي؟
انا: لا انا مش بحب الكلام ده وانتي عارفه كده كويس ولو حطيت في دماغي اني انهي اي حاجه بينا هنهيها
أمينه: لا لا خلاص انا اسفه بحبك وبغير عليك اعمل ايه طب
ابتدت تعيط صعبت عليا قربت منها رفعت راسها خلاص بقا متعيطيش متزعليش مني بس انتي اللي بتعصبيني
أمينه: انا اسفه مش هعمل كده تاني بس متبعدش عني
انا: حاضر مش هبعد حضنتها و نزلت علي شفايفها ابوس فيهم روحنا في بوسه طويله ظهرت الشوق اللي فينا لبعض
أمينه: يخربيتك انا دوخت لا اهداه كده هظبط نفسي عشان دي هتبقا لقاء بعد غيبه طويله
انا: ماشي بس بسرعه عسان الحق انزل عسان عايز انام
أمينه: انت هتنام هنا ومفيش كلام بعد ده
سابتني ودخلت اوضتها وطلعت علي الحمام انا قاعدت وفتحت التليفزيون و ولعت سجاره قعدت 10 دقايق و سمعت صوت بابا الاوضه بيتقفل فا سبتها براحتها
أمينه: محمد تعاله ببص لقيتها واقفه وراه الباب، روحت في اتجاه الاوضه جريت بسرعه فتحت الباب وقفت مش مصدق من المنظر لبسه بيبي دول اسود وعلي جسمها الابيض هينطق و صدرها طالع نصه ويادوب فتله مغطيه الحلمات و طوله لحد بعد كسها بسنتي واحد ولابسه كلوت فتله و شهرها مبلول نازل علي ظهرها العريان شكلها يهيج فشخ
أمينه: ايه رأيك؟
انا: اصراحه فرس مصري حقيقي وعايز يتاكل دخلت الاوضه ابتديت ابوس شفايفها وامصهم ولساني في بوقها وبعد كده تدخل لسانها في بوقي لفيتها و شيلت شعرها وفصلت ابوس رقبتها و اجي جنب ودنها امصها واقولها بحب وانزل علي ظهرها بوس ولفتها وبقيت ابوس وايد علي  بزها والايد التانيه بين كسها وحلمت بزها التاني ابتدت تهيج و مش قادره تقف نيمتها علي السرير وابتديت ابوس شفيفها وانزل علي رقبتها لحد بزازها امص الحلمه واشدها بشفايفي مع ضغطه بسيطه بسناني والعب في الحلمه التانيه بايدي و بدأت ابدل بينهم في المص نزلت علي بطنها وفصلت امص في سرتها وابوس بطنها براحه وهدوء وهي متمتعه نزلت لفخدها ابوس فيه وبين فخدها قلبتها علي وشها وبدأت من فوق لتحت لحد طيزها قلعتها الكلوت والبيبي من فوق وبدات امص طيزها والحس فيهم ودخلت لساني لخرم طيزها وامص وادخل لساني وهي اههه اممم كفايه وانا ولا اي حاجه مكمل في اللي بعمله قلبتها عشان العب مع الوحش بقا كسها احمرررر نار وشفراته سخنه وبدأت امصه شفراته و امصه من تحت لفوق وادخل لساني حسيت بسخنيته وقفت قلعت و بليته وهدخله لا استنا اتعدلت بالعافيه ومسكت زبي تمص ولا اي محترفه نيك وانا بتوجع من حلاوه مصها ليه وتمصه وتنزل تاكل بيضاني في بوقها خلصت عدلتها و حطيته علي اول كسها وبقيت بفرشها وهي كفايه يا حبيبي دخله دخلته براحه وهي اهههه امممم دخله اه عايزه كله جوايا ابتديت انيك براحه والعب في بزازها وانزل ابوسها ومع البوسه امسك شفايفها واكتم فوقها ببوقي و ادخل بسرعه وارزع واحس بوجعها وصوتها في بوقي فصلت علي الوضع ده 10 دقايق خلاص قربت انزل وهي نزلت مرتين ، طلعته عشان مينزلش وسحبتها علي حرف السرير ونزلت امص كسها وهي مش بتتكلم ولا بتتحرك ابتديت امص واصرع و ادخل صباعي في كسها بليته من شهوتها دخلته في خرم طيزها اتوجعت اهه راحه يا حبيبي بليت زبي من شهوتها وعدلتها علي وشها وحطيت مخده تحتها طيزها بقيت باينه ومفتوحه وخرم طيزها باين حطيت زبي علي الخرم وابتديت ادخله صعوبه شويه بس دخل راسه وابتديت ازقه لحد ما دخل نصه و فضلت انيك في طيزها وارزع جامد واطلع وادخله لحد ما هجيب قربت منها هجيب ماشي ماشي نزلتهم في طيزها وفضل سايبه حواه لحد ما يخلص خالص وهي احححح سخن طلعته مسكته وفضلت تلحس فيه وتمصه وقف تاني المره دي دخلته في كسها من غير تفاهم فضلت انيك بعنف وابوس وامص بزازها بعنف هي تتوجع لحد ما نزلتهم تاني في كسها قومت من فوقيها وضربتها علي كسها اتوجعت وبصتلي
انا: هستحما وانزل
أمينه: خليك معايا انا محتاجه انام في حضنك
انا : طب قومي ياله ، ختها من ايدها مش قادره تمشي دخلنا الحمام استحمينا وفضلنا نلعب شويه خلصنا وخرجنا لبست البوكسر وطلعت الصاله شغلت التليفزيون و ولعت سجاره جت جنبي ونامت في حضني
أمينه: انت مش جعان
انا: ميت من الجوع
امينه: استنا ، دخلت المطبخ و طلعت بعد ربع ساعه صنيه عليها اكل بشوف الاكل لقيته جمبري و شربه وسبيط الاكل اللي بعشقه
انا: انتي كنتي عامله حسابك بقا
أمينه: اه طبعا وكنت عارفه انك هتيجي عشان كده حضرتك الاكل
انا: ضحكتك ماشي ناكل بقا بمد ايدي لا لا استنا انا هأكلك ماشي
ابتدت تأكلني وتشربني شربه و تأكلني جمبري وسبيط فضلت اكل بسرعه من الجوع لحد ما خلاص هموت خلاص كفايه
امينه: كفايه ايه انت لازم تاكل عشان تتغذا انت عندك امتحانات و شغل ونيك
انا: ضحكت لا خلاص شبعت، قامت تشيل ورجعت بكبايه شاي خت شفطه كوبايه شاي مضبوطه وفي وقتها
قعدت تتكلم معايا ونحكي لبعض و نهزر ، بصتلها قولتلها تعالي عايزك في حاجه..
أمينه : حاجه ايه
انا: لا مش هنا في الاوضه جوه
أمينه: انت متعبتش انا تعبت
انا: اتعب ايه ما شحنت باور بقا وبعدين مش هخليكي تعملي حاجه سيبي نفسك، ياله يا حبيبي قومت شلتها ضحكت ونزلت راسها علي كتفي وباستني من رقبتي دخلنا الاوضه نيمتها علي السرير و ابتدت المعركه اللي زاد علي المعركه اني مكنتش حاسس بنفسي كان عندي قوه غريبه لدرجه انها مبقتش قادره تتكلم ولا تعمل حاجه خلصت دخلت خت دوش تاني و طلعت عريان زي ما انا دخلت الاوضه لقيتها نايمه علي السرير زي ما هيه دخلت جنبها بوستها فاقت كده ايه مش هتستحمي هي لا مش قادره اقف طب استني شلتها لحد الحمام نزلتها وقفه بالعافيه شغلت الدوش دخلت انا وهي تحتيه ابتدت تفوق ابتدت تغسل

نيك زنوج . سكس زنوج . سكس ناعم . سكس عاهرات . xnxx 2020 . سكس طحن . بورنو طياز . مص بزاز

جسمها وكسها وانا خرجت بنشف نفسي لقيتها بتقول يالهوي ايه ده انا قولت في مصيبه ببص ليقتها باصه علي كسها ومستغربه كسها احمرررر و نازل منه كميه لبن مني رهيبه يخربتك يا محمد كسي وجعني ومش مستحمله ايدي ، قولتلها مش انتي اللي اكلتيني استحمل وضحكت، وهي ضحكت خلصت وطلعنا دخلنا الاوضه لبست البوكسر وهي ملبستش حاجه سألتها ملبستيش ليه قالتلي مش مستحمله حاجه ولا علي جسمي ولا كسي ، نمت علي السرير نامت جنبي جت في حضني بصتلي انا بحبك اوي يامحمد ونفسي نعيش مع بعض وفي مكان لوحدنا وباستني من رقبتي ومصتها بغباء انا قومت مره واحده وقولتلها ايه ده انتي هبله روحت ناحيه المرايه لقيت مكان شفايفها

0
sexta7n 3 hafta 0 Cevaplar 22 görüntüleme 0

Hakkında sexta7n